Jedan od razloga zašto je rak tako smrtonosan je njegova sposobnost da se brzo širi cijelim tijelom, proces poznat kao metastaza. Nova istraživanja otkrila su stanični mehanizam koji omogućuje stanicama raka da se dijele i migriraju

Stanice trebaju slati signale jedni drugima kako bi se normalno razvijale. Wnt proteini, tip signalne molekule, uglavnom su odgovorni za kontrolu stanične reprodukcije. Neispravna signalizacija može uzrokovati podjelu i razmnožavanje kancerogenih stanica. Do sada, način na koji ti proteini šalju signale nije bio jasan.

No, međunarodni tim znanstvenika na čelu sa Steffenom Scholppom, profesorom i glavnim istražiteljem na Sveučilištu u Exeteru u Ujedinjenom Kraljevstvu, otkrio je da su određene bumps na ćeliji odgovorni za komunikaciju i na kraju metastaze.

Ove bumps se nazivaju cytonemes, i istraživači su otkrili da su zaustavljanjem citona iz formiranja, bili u mogućnosti da "kratkog spoja" prijenos signala od Wnt-proizvodnih stanica. Ovo je revolucionarno otkriće.

Istraživački tim objašnjava:

U ranim danima, istraživači su vjerovali da se signalne molekule oslobađaju iz stanica u izvanstanični prostor, područje između stanica i difuznu nasumično. To bi značilo da su ciljne stanice okružene mješavinom raznih signalnih molekula. Nasuprot tome, naša istraživanja pokazuju da postoji fleksibilna mreža sitnih izbočenja koja povezuju sve stanice u višestaničnom tijelu. Ovaj novi koncept omogućuje brzu, preciznu i kontroliranu razmjenu informacija između stanica pošiljatelja i ciljnih stanica.

Počeli smo razumjeti karakteristike ove gridove podataka u matrici tkiva. Ovo su vrlo uzbudljiva vremena za biologiju stanica. Naše istraživanje pruža prvi uvid u to kako se formira ovaj tkivo stanica i kakve su posljedice ako promijenimo ove veze. Sposobnost zaustavljanja raka od metastaziranja bila bi jedna od najvećih otkrića raka našeg vremena, dopuštajući nam da poduzmemo korektivne akcije za liječenje bez širenja raka.

Sjetite se da prehrana igra važnu ulogu u prevenciji raka i faktora koji doprinose rastu raka i metastazama. U stvari, do 85% raka dijagnosticiranih u jednoj studiji u Sjedinjenim Američkim Državama pokazalo je da su nezdrav stari životni čimbenici bili primarni uzroci ovih dijagnoza i mogu se spriječiti poboljšanim promjenama u prehrani.

Isto tako savjeti, preporuke ili odluke Nacionalnih stožera za obveznim nošenjem maske su sulude. I srednjoškolci danas znaju da nedovoljna količina unosa kisika ubija zdrave stanice u tijelu, što ima za posljedicu ubijanja stanica odnosno brzi rast tumora!

Čitajte nas na našem portalu: http://istinomprotivlazi.info/