Mjesecima prije nego što je "pandemija" koronavirusa Wuhan (COVID-19) službeno objavljena svijetu početkom 2020., znanstvenici u Kini radili su na sintetički konstruiranom biološkom oružju "SARS-CoV" s izmijenjenim šiljastim proteinom, pokazuju novootkriveni zapisi

Čineći "curenje (teorije) iz laboratorija gotovo izvjesnim", dokumenti o kojima je riječ, koji su dobiveni na zahtjev Zakona o slobodi informacija (FOIA), sadrže nacrte za razvoj ovih projektiranih "šiljastih proteina," čija je zadaća bila zaraziti ljudske stanice - "umetnute u okosnice SARS-Covid".

Sve se to dogodilo u zloglasnom Institutu za virusologiju Wuhan (WIV) počevši od prosinca 2018. Otprilike godinu dana kasnije, prvi "slučajevi" ubrizgavanja COVID-a prijavljeni su u Kini, nakon čega je uslijedilo više slučajeva u Sjedinjenim Državama i šire.
Bilo je to krajem 2019. kada je "pandemija" počela postajati globalni događaj, a ništa od toga ne bi bilo moguće bez financiranja američke vlade koje je bilo usmjereno u EcoHealth Alliance, neprofitnu organizaciju sa sjedištem u New Yorku koja godinama financira razvoj biološkog oružja i eksperimentiranje.

"Dokumenti također pokazuju kako je EcoHealth pokušao namjerno obmanuti Pentagon o tome koliko su eksperimenti bili rizični za osiguranje financiranja", tweetao je senator Gerard Rennick (Queensland, Australija) .

"Tim je nastojao sintetizirati šiljaste proteine s mjestima cijepanja furina koji su dizajnirani da se lakše vežu za ljudske receptore... Furin je bio jedna od žarišnih točaka rasprave o podrijetlu Covida-19, a neki stručnjaci tvrde da može samo stečeni su laboratorijskim eksperimentima."

EcoHealth se pravi glup

Predloženi nacrt o kojemu je riječ naposljetku je odbijen od strane Ministarstva obrane Sjedinjenih Država (DoD), ali ono što sadrži i dalje je korišteno kao nacrt na drugim mjestima za stvaranje biološkog oružja koje će u konačnici biti nazvano "COVID-19".
Isti dokument razotkriva EcoHealth da namjerno pokušava obmanuti Pentagon o tome koliko su eksperimenti predloženi u njemu stvarno bili rizični. Ova obmana je način na koji je EcoHealth osigurao financiranje američkih poreznih obveznika za kasnije stvaranje COVID-a.

EcoHealth je od tada odgovorio na optužbe nazivajući ih "nepotpunima" i "lažnima". Neprofitna organizacija inzistira na tome da se sve ovo "temelji na nerazumijevanju izmjena i komentara na dokumentu, te na pogrešnim citatima izvan konteksta i nerazumijevanju procesa kojim se dodjeljuju savezne potpore."

Senator Rand Paul se ne slaže. Dugogodišnji glasni zagovornik teorije o curenju iz laboratorija, Paul kaže da iskopani dokumenti potvrđuju "obmanu" koju su koristili EcoHealth i drugi ključni igrači izravno povezani s laboratorijem u Wuhanu koji je navodno pustio biološko oružje.

"Ovo posljednje curenje [dokumenta] čini slučaj curenja iz laboratorija gotovo sigurnim", rekao je Matt Ridley, biolog i znanstveni pisac koji je opsežno pisao o teoriji curenja iz laboratorija.
"Nepromišljeni eksperiment, poznat u to vrijeme kao nesmotren, vjerojatno je prouzročio smrt milijuna ljudi. Znanstvenici i mediji urotili su se kako bi prikrili dokaze."

US Right to Know ponovno je zaslužan za otkrivanje dokumenata

Navedeni dokumenti opisuju prirodu prijedloga za dodjelu bespovratnih sredstava, koji je nazvan "Projekt DEFUSE: Pobijediti prijetnju koronavirusa koje prenose šišmiši". Cijela stvar govori o namjernom inženjeringu visokorizičnih koronavirusa koji se mogu prenijeti sa životinja na ljude – a to je upravo ono što se dogodilo s namjernim inženjeringom i "curenjem" COVID-a iz laboratorija u Wuhanu.

#MI ili ONI (Cionisti)

Čitajte i dijelite objave Ipl-a - najcenzuriranijeg hrvatskog portala!

Čitajte nas na našem portalu: http://istinomprotivlazi.eu/

Opća deklaracija o ljudskim pravima: Član 19. 'Svako ima pravo na slobodu mišljenja i izražavanja, što obuhvaća i pravo da ne bude uznemiravan zbog svog mišljenja, kao i pravo da traži, prima i širi obavijesti i ideje bilo kojim sredstvima i bez obzira na granice. Sloboda misli, savjesti i vjeroispovijesti jedan je od temelja demokratskog društva'.

Čitajte alternativne medije jer su novinari glavnih medija potpuno u službi duboke države - privatne korporacije tzv. Hrvatska d.o.o.

NAPOMENA: Blokiraju nam naslovne slike objava, linkove, videozapise, daljnje dijeljenje, ograničavaju doseg, usporavaju otvaranje objava. Podnijeli smo nekoliko kaznenih prijava za elektronsko ometanje, ali DORH ne reagira.